01 juni 2012

Give away!

Hej alla som kikar förbi!

Det kan vara så att det blir glest med inlägg under min semester - även om jag tycker det är fantastiskt kul igen att blogga ;))

Så därför tänker jag att det kan passa bra med en liten utlottning under tiden - och vi ska väl ändå fira att sommaren är här på något vis?!



 Denna gång blir det också "Made by Allis"
Broderad liten nalleflicka!


Med vackra tyger i blockhusteknik runt om - som kudde, babytäcke eller något annat som vinnaren gärna vill ha. Som extra bonus får vinnaren själv välja vad detta ska bli!
Kul va?

Tröstpriser finns såklart också, den 1 juli drar jag 3 lotter av er som anmält ert intresse!

Varför krångla till det?

Alla som kommenterar detta inlägg får 1 lott!
Vill ni följa min blogg eller länka så blir jag jätteglad men det är inget måste ;))


Måste också passa på att sända ett STORT GRATTIS till min älskade brorsdotter Liza som idag tar studenten!!
(så nu vet ni vad jag ska roa mig med idag)

Kram Allis




6 kommentarer:

Elzie sa...

Vilken söt liten nallebjörn! Och jättefint täcke. Du är duktig du.
Naturligtvis vill jag vara med och tävla om det.
Hoppas du får en fin studentdag OCH semester!
Kram Elzie

Anonym sa...

Jag är VÄLDIGT GÄRNA med=)
Mycket fin vinst!
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

cat sa...

Vilket gulligt broderi, det är klart att jag vill vara med.
Om du tittar in på min blogg, så har jag skickat över en "award" till dig.
Ha de gott. Kram, Catarina

http://catspassions.blogspot.se/2012/06/en.html

Gunilla sa...

Fantastiskt vilken fin vinst.
Jag är hemskt gärna med.

Gunilla

Anonym sa...

grattis till din fina blogg och vilka fina vinster!
jag deltar gärna i tävlingen
kram Ullaisa
hagglundu@yahoo.se

Fröken Tindra sa...

Kul att du kikade in till mig så att vi hittade varandra igen! =0) Klart att jag vill vara med i din fina utlottning! Håller tummarna!
Kram!